Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

Ποτάμι: Έχουμε συγκυβέρνηση αριστεράς - ακροδεξιάς

theodorakis-potami44432
Για «παιχνίδια εις βάρος της κοινωνίας και των δικαιωμάτων των πολιτών» καταγγέλλει την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και τις κοινοβουλευτικές ομάδες που την στηρίζουν το Ποτάμι με αφορμή την διάσταση απόψεων που εμφανίζουν στα λεγόμενα «δικαιωματικά» νομοσχέδια.

«Σε ό,τι εδραιώνει την εξουσία τους είναι «ένα κόμμα, μια ψυχή», στα κοινωνικά ζητήματα όμως έχουν συμφωνήσει να ψαρεύουν σε διαφορετικά νερά. Μοιράζονται τους ρόλους, όπως ακριβώς μοιράζονται και την εξουσία. «Αριστερά» ο ΣΥΡΙΖΑ, ακροδεξιά οι ΑΝΕΛ» υποστηρίζει το Ποτάμι και προσθέτει:«Κάτι σαν τον κακό και καλό μπάτσο, προσδοκώντας ταπεινά οφέλη για τα κόμματά τους. Ενωμένοι στην φοροεπιδρομή και στις κομματικές προσλήψεις, αλλά διχασμένοι, υποτίθεται, σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Στους τριάντα δύο αυτούς μήνες το Ποτάμι χρειάστηκε να δώσει μάχες εντός και εκτός της Βουλής για να υπερασπιστεί τα στοιχειώδη. Το σύμφωνο συμβίωσης, ο νόμος περί ιθαγένειας, η διάταξη περί καύσης των νεκρών, η ανέγερση τεμένους στον Βοτανικό και πολλά άλλα δεν θα περνούσαν χωρίς τον δικό μας αγώνα».





Περισσότερα στο http://www.matrix24.gr/2017/09/potami-echoume-sigkivernisi-aristeras-akrodexias/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.