Η ΑΕΚ επέστρεψε στη βάση της, μετά το βασικό στάδιο προετοιμασίας που έλαβε χώρα στο Καρπενήσι, και πλέον έφτασε η ώρα για τα πρώτα φιλικά τεστ. Η ομάδα του Σωτήρη Μανωλόπουλου θα πάρει μέρος στο στο "BSCA Take-Off Trophy", που διοργανώνει η Σαρλερουά.
Στο συγκεκριμένο τουρνουά, εκτός από την ΑΕΚ και τη διοργανώτρια Σαρλερουά, θα πάρουν ακόμα μέρος οι Μπαϊρόιτ (Γερμανία) και Τσμόκι Μινσκ (Λευκορωσία).
Η ανακοίνωση της ΑΕΚ αναφέρει:
"Η αποστολή της "Βασίλισσας" θα αναχωρήσει αύριο (08/09) για το Βέλγιο, όπου θα συμμετάσχει στο «BSCA Take-Off Trophy», που διοργανώνει η Proximus Spirou Σαρλερουά.
Οι αγώνες θα πραγματοποιηθούν στο RTL Spiroudome και οι ομάδες που θα συμμετάσχουν είναι διοργανώτρια του τουρνουά Σαρλερουά, η Μπαϊρόιτ και η Τσμόκι Μινσκ.
Η ΑΕΚ θα αντιμετωπίσει το Σάββατο (09/09, 13:00) τη γερμανική Μπαϊρόιτ και την Κυριακή (10/09) στις 20:00 έναν εκ των Σαρλερουά ή Τσμόκι Μινσκ".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.