Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

Η βόλτα του Μητσοτάκη στη ΔΕΘ


Τα περίπτερα της 82ης ΔΕΘ επισκέφθηκε ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.

Ξεκινώντας την επίσκεψή του στον προαύλιο χώρο της Έκθεσης, ο κ. Μητσοτάκης είδε τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, που θα συμμετάσχουν στο φετινό ράλι της Δ.ΕΘ., το οποίο συμπληρώνει φέτος 50 χρόνια.

Στη συνέχεια, επισκέφθηκε το περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, όπου τον υποδέχθηκε ο Περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας .
Ακολούθως, κατευθύνθηκε στο περίπτερο της Ελληνικής Αστυνομίας, όπου εκεί παρακολούθησε επίδειξη για την οδική ασφάλεια, με την οποία η Ελληνική Αστυνομία προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες για τις συνέπειες των τροχαίων δυστυχημάτων.

Ταυτόχρονα, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας είδε έκθεμα μη επανδρωμένου αεροπλάνου και ενημερώθηκε για τις επιχειρησιακές του δυνατότητες. Στη συνέχεια, ο αστυνομικός επιθεωρητής Βορείου Ελλάδας απένειμε τιμητική πλακέτα στον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, ενώ ο κ. Μητσοτάκης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με γυναίκες και άνδρες της Ελληνικής Αστυνομίας.

«Η ασφάλεια και η τάξη είναι προϋπόθεση ευημερίας και ελευθερίας», έγραψε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης στο βιβλίο επισκεπτών του περιπτέρου της Ελληνικής Αστυνομίας.




Διαβάστε περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=634639&catID=1

Πηγή: seleo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.