Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

Παππάς:«Στόχος μας είναι να μετατρέψουμε την Ελλάδα σε διεθνή κόμβο εμπορίου, τηλεπικοινωνιών και ενέργειας»


«Η ελληνική οικονομία έχει επιστρέψει στην ανάπτυξη και, μάλιστα, με βιώσιμο τρόπο» τόνισε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης (ΨΗΠΤΕ), Νίκος Παππάς μιλώντας σε συνάντηση που διοργάνωσε στην Ουάσιγκτον η δεξαμενή σκέψης διεθνών σχέσεων «Atlantic Council», με θέμα «Η επόμενη μέρα για την ελληνική οικονομία».

Ωστόσο, υπογράμμισε πως «θέλουμε ανάπτυξη ταυτόχρονα με κοινωνικές πολιτικές».

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου ΨΗΠΤΕ, η συζήτηση επικεντρώθηκε στις θετικές εξελίξεις που σημειώνουν όλα τα βασικά μεγέθη της ελληνικής οικονομίας, στις προοπτικές προσέλκυσης ξένων επενδύσεων σε μεγάλα έργα υποδομών της χώρας, καθώς και στη στρατηγική της Ελλάδας για την οριστική έξοδο στις αγορές και για την υποστήριξη του ανθρώπινου δυναμικού της.

Κατά τη συνάντηση, ο κ. Παππάς τόνισε πως η ανάπτυξη από μόνη της δεν φτάνει και σημείωσε πως «ανάπτυξη γνώρισε η χώρα και κατά το παρελθόν, με τέτοιο τρόπο όμως που συσσώρευσε αυτά ακριβώς τα προβλήματα που οδήγησαν στην κρίση».




Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=634566&catID=1

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.