Εργασίες συντήρησης θα πραγματοποιηθούν το προσεχές διάστημα στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Έδεσσας (στο τμήμα κόμβος Δενδροποτάμου Θεσσαλονίκης-Χαλκηδόνας έως τα όρια του Ν. Πέλλας), από τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Οι εργασίες θα αρχίσουν τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου και θα διαρκέσουν έναν μήνα, ενώ η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται κανονικά από παράπλευρο οδικό δίκτυο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.