Ο ΠΑΟΚ παρότι αγωνιζόταν από το 32΄ με παίκτη παραπάνω (αποβλήθηκε ο Χουάρες) δεν μπόρεσε να νικήσει τον ψυχωμένο Απόλλωνα Σμύρνης (0-0) και έμεινε στο -2 από την κορυφή. Δύο δοκάρια είχε ο «δικέφαλος του Βορρά».
Αναλυτικά στο filathlos.gr
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.