«Μανιάτικο» φαίνεται πως κρατούν στον Κέβιν Ντουράντ οι πρώην συμπαίκτες του στους Θάντερ, το γεγονός πως αποχώρησε από την Οκλαχόμα Σίτι…
Ο Τούρκος σέντερ των Θάντερ, Ενές Καντέρ, αποκάλυψε πως κάποιος από τους συμπαίκτες του τον προειδοποίησε πως αν τον έβλεπε σε φωτογραφία με τον «KD», θα ήταν καλύτερα να μη συνεχίσει την καριέρα του στην ομάδα!
«Δεν πρόκειται να πω ποιος συμπαίκτης μου, αλλά ένας από αυτούς πριν λίγες εβδομάδες, βλέποντας μια φωτογραφία του Ντουράντ και γνωρίζοντας πως μένουμε στο ίδιο συγκρότημα, μου είπε πως αν με δει σε φωτογραφία μαζί του, να μην κάνω τον κόπο να επιστρέψω στην Οκλαχόμα Σίτι. Δεν σας αποκαλύπτω ποιος μου το είπε, αλλά είναι αλήθεια», τόνισε χαρακτηριστικά ο Καντέρ μιλώντας στο «Taylor Rooks Podcast».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.