Σε νοκ άουτ αγώνα και όχι σε διπλές αναμετρήσεις θα κριθεί και φέτος η πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας. Παρά την αρχική πρόθεση που υπήρξε για το αντίθετο, εν τέλει οι ημερομηνίες δεν… βγαίνουν κι έτσι -λόγω του φορτωμένου προγράμματος- η ΕΟΚ ενημέρωσε ότι οι ημιτελικοί θα είναι μονοί.
Η ανακοίνωση:
"Διευκρινίζεται ότι, λόγω του βεβαρημένου αγωνιστικά προγράμματος των Σωματείων, η παράγραφος της Ειδικής Προκήρυξης του Κυπέλλου Ελλάδας Ανδρών 2017-2018 περί Ημιτελικών αγώνων της διοργάνωσης διαμορφώνεται με την επισήμανση, ότι οι αγώνες της Δ’ Φάσης δεν θα είναι διπλοί αλλά θα διεξαχθούν σ΄ ένα αγώνα για κάθε ζεύγος των τεσσάρων ομάδων που θα προκριθούν από την Γ’ Φάση της διοργάνωσης".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.