Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Το Ιράν απειλεί να αποχωρήσει από τη συμφωνία για τα πυρηνικά

Το Ιράν θα εγκαταλείψει τη συμφωνία για το πυρηνικό του πρόγραμμα στην περίπτωση που οι ΗΠΑ αποφασίσουν να αποχωρήσουν από αυτήν, δήλωσε από την Νέα Υόρκη ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών Τζαβάντ Ζαρίφ στο καταριανό τηλεοπτικό δίκτυο al Jazeera.


«Αν η Ουάσιγκτον αποφασίσει να αποχωρήσει από την συμφωνία για το πυρηνικό πρόγραμμα, το Ιράν θα αποχωρήσει επίσης», δήλωσε ο Ιρανός ΥΠΕΞ, σύμφωνα με ανάρτηση του τηλεοπτικού δικτύου στον επίσημο λογαριασμό του στο Twitter.



Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/717645/to-iran-apeilei-na-apohorisei-apo-ti-sumfonia-gia-ta-purinika/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.