Το Ιράν θα εγκαταλείψει τη συμφωνία για το πυρηνικό του πρόγραμμα στην περίπτωση που οι ΗΠΑ αποφασίσουν να αποχωρήσουν από αυτήν, δήλωσε από την Νέα Υόρκη ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών Τζαβάντ Ζαρίφ στο καταριανό τηλεοπτικό δίκτυο al Jazeera.
«Αν η Ουάσιγκτον αποφασίσει να αποχωρήσει από την συμφωνία για το πυρηνικό πρόγραμμα, το Ιράν θα αποχωρήσει επίσης», δήλωσε ο Ιρανός ΥΠΕΞ, σύμφωνα με ανάρτηση του τηλεοπτικού δικτύου στον επίσημο λογαριασμό του στο Twitter.
Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/717645/to-iran-apeilei-na-apohorisei-apo-ti-sumfonia-gia-ta-purinika/
«Αν η Ουάσιγκτον αποφασίσει να αποχωρήσει από την συμφωνία για το πυρηνικό πρόγραμμα, το Ιράν θα αποχωρήσει επίσης», δήλωσε ο Ιρανός ΥΠΕΞ, σύμφωνα με ανάρτηση του τηλεοπτικού δικτύου στον επίσημο λογαριασμό του στο Twitter.
Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/717645/to-iran-apeilei-na-apohorisei-apo-ti-sumfonia-gia-ta-purinika/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.