Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

ΗΠΑ: Παραιτήθηκε ο υπουργός Υγείας, Τομ Πράις

Την παραίτησή του από τη θέση του υπουργού Υγείας των Ηνωμένων Πολιτειών υπέβαλε ο Τομ Πράις, μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε και την έκταση που πήρε στα ΜΜΕ η χρήση του κυβερνητικού αεροσκάφους για τα ταξίδια του σε διάφορα σημεία του κόσμου.


Υπολογίζεται πως τα ταξίδια του πρώην -πλέον- υπουργού Υγείας των ΗΠΑ κόστισαν στο αμερικανικό ταμείο τουλάχιστον ένα εκατ. δολάρια.

Νωρίτερα, ο Ντόναλντ Τραμπ είχε σχεδόν αποφασίσει την απομάκρυνσή του, λέγοντας πως θα σκεφτεί το τι μέλλει γενέσθαι με την περίπτωσή του.


Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/718068/ipa-paraitithike-o-upourgos-ugeias-tom-prais/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.