Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2017

Γαβρόγλου: Οι εξετάσεις του Ιανουαρίου θα μετρούν μόνο εάν βελτιώνουν τον βαθμό του Ιουνίου

GAVRO
«Η Παιδεία για την κυβέρνηση αυτή, είναι προτεραιότητα και ως προς τη βελτίωση της και ως προς την οικονομική στήριξή της», τονίζει ο Κώστας Γαβρόγλου σε συνέντευξή του στην «ΑΥΓΗ της Κυριακής» και μιλά για τις αλλαγές που θα εφαρμοστούν μέσα στην επόμενη τριετία.

Ο υπουργός Παιδείας σημειώνει ότι η ομαλή έναρξη της σχολικής χρονιάς έχει εξασφαλιστεί και σχολιάζει ότι το κλίμα της αγωνίας που υπάρχει στην κοινωνία για το "πρώτο κουδούνι" «είναι απόδειξη παταγώδους αποτυχίας των προηγούμενων κυβερνήσεων». Ασκεί κριτική στην αντιπολίτευση τονίζοντας ότι «κανείς δεν προτείνει κάτι συγκεκριμένο, κανείς δεν διαβάζει καλοπροαίρετα όσα ανακοινώσαμε και όλοι θέλουν με ατάκες να κάνουν πολιτική».

Κληθείς να σχολιάσει το γεγονός ότι η κριτική έχει εστιαστεί στην εξέταση του Ιανουαρίου, ο κ. Γαβρόγλου επισημαίνει ότι το υπουργείο προτείνει ο βαθμός του Ιανουαρίου να "μετράει" μόνο όταν βελτιώνει τον βαθμό του Ιουνίου. «Όλα αυτά είναι σαφέστατα. Ο εστιασμός της κριτικής μόνο σε αυτό το σημείο είναι βολικό άλλοθι, μιας και πολλοί δεν θέλουν να εμπλακούν στη συζήτηση για το Λύκειο και τη νέα δομή μαθημάτων. Και δεν το θέλουν γιατί γνωρίζουν ότι τότε θα αναγκαστούν να αναγνωρίσουν πως το σχέδιο μας ανοίγει τη μοναδική στις σημερινές συνθήκες προοπτική για την αναβάθμιση του Λυκείου».




Περισσότερα στο http://www.huffingtonpost.gr/2017/09/03/eidiseis-politiki-paideia-gavroglou-oi-eksetaseis-tou-ianouariou-tha-metroun-mono-ean-veltiwnoun-to-vathmo-toy-iouniou-_n_17902688.html?utm_hp_ref=politiki

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.