Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

Νίκη με ανατροπή η ΑΕΚ σε ένα ντέρμπι που τα είχε όλα!

ΑΕΚάρα για τίτλο - Γύρισε τη ντερμπάρα και έλιωσε τον Ολυμπιακό!
Επική ανατροπή έκανε η ΑΕΚ στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, πήρε το ματς 3-2 ενώ βρέθηκε πίσω 2-0 στο ημίχρονο. Μόνη στην κορυφή η Ένωση, δείχνει ικανή για πρωτάθλημα.

Σε ένα από τα καλύτερα ντέρμπι των τελευταίων ετών, η ΑΕΚ αν και βρέθηκε να χάνει 0-2 στο 46ο λεπτό, κατάφερε με τρία γκολ στο δεύτερο ημίχρονο να πάρει μία τεράστια νίκη!

Η ΑΕΚ, σαφέστατα με εντολή Χιμένεθ, μπήκε στο παιχνίδι για να πνίξει τον Ολυμπιακό και είχε ένα εξαιρετικό πρώτο τέταρτο, όπου έχασε τρεις καλές ευκαιρίες με τους Αραούχο – Γκάλο και Χριστοδουλόπουλο, ωστόσο με την παρέμβαση του Χάσι, τον περιορισμό του Λάζαρου από τον Φιγκέιρας και την άνοδο του Οφόε, οι Πειραιώτες ισορρόπησαν μετά το 15’. Μάλιστα, ο Μάριν με απίθανο τελείωμα στο 22’ έγραψε το 0-1, ενώ στο 32’ ο Ανέστης απέκρουσε πλασέ του Καρσελά από τη μικρή περιοχή!

Τρομερό ρυθμό είχε το ματς και στο δεύτερο ημίχρονο, το οποίο ξεκίνησε με γκολ, καθώς 19’’ δευτερόλεπτα μετά την σέντρα, ο Οφόε με απίθανο πλασέ έκανε το 0-2. Από εκεί και πέρα όμως ξεκίνησε η μεγάλη αντεπίθεση της ΑΕΚ, η οποία στο 64’ με σουτάρα του Χριστοδουλόπουλου και τραγικό λάθος του Καπίνο μείωσε και μπήκε ξανά στο παιχνίδι. Η συνέχεια ήταν κιτρινόμαυρος μονόλογος και παρά την 10λεπτη διακοπή λόγω των καπνογόνων έξω από το γήπεδο, η Ένωση δεν έχασε τον ρυθμό της. Στο 80’ με απίστευτο φάουλ του Λάζαρου και πάλι έγραψε το 2-2, ενώ στο 90’ ο Μάνταλος από ασίστ του Λιβάγια έκανε το τελικό 3-2 με προβολή σε κενή εστία και προκάλεσε ΝΤΕΛΙΡΙΟ ενθουσιασμού στο ΟΑΚΑ!




Περισσότερα στο http://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/413809/aekara-gia-titlo-gyrise-th-ntermpara-kai-eliwse-ton-olympiako

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.