Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

Σπανούλης: "Ο Ίβκοβιτς με βοήθησε σαν αθλητή, αλλά και σαν άνθρωπο"



Ο Βασίλης Σπανούλης κάνει κάλεσμα στον κόσμο ώστε να γεμίσει το ΣΕΦ στο φιλικό ματς προς τιμήν του Ντούσαν Ίβκοβιτς και θυμάται στιγμές από την συνεργασία του με τον Σέρβο προπονητή (VIDEO).

Ο Βασίλης Σπανούλης μίλησε στο VIDEO της ΚΑΕ Ολυμπιακός, για την συνεργασία του με τον Ντούσαν Ίβκοβιτς. Θυμήθηκε στιγμές, όπως τον χαμό που γινόταν στα αποδυτήρια ύστερα από ήττες, ενώ φυσικά εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς εκείνον, καθώς όπως τόνισε τον εξέλιξε τόσο σαν παίκτη, όσο και σαν άνθρωπο. Παράλληλα, έκανε κάλεσμα στους φιλάθλους ώστε να γεμίσουν το ΣΕΦ, στο φιλικό ματς προς τιμήν του, το οποίο θα διεξαχθεί στις 20 Σεπτεμβρίου.
Ο Βασίλης Σπανούλης συγκεκριμένα σχολίασε τα εξής: "Με τον κόουτς Ίβκοβιτς ζήσαμε απίστευτες στιγμές. Μετά από 15 χρόνια η ομάδα επέστρεψε στην κορυφή της Ευρώπης και μετά της Ελλάδας. Θυμάμαι πολλές όμορφες στιγμές μαζί του. Σίγουρα υπάρχουν και οι στιγμές που ύστερα από ήττες και κακές εμφανίσεις γινόταν ένας μικρός χαμός στα αποδυτήρια και στην επόμενη προπόνηση, αλλά είναι λογικό. Πιστεύω πως όλους τους παίκτες της ομάδας, τόσο εμένα, όσο και τους υπόλοιπους, τους εξέλιξε. Μας έβγαλε τον καλύτερο εαυτό μας. Του είμαι ευγνώμων, όπως και όλοι.
Πέρασα καταπληκτικές στιγμές μαζί του. Με βοήθησε αφάνταστα, τόσο σαν αθλητή, όσο και σαν άνθρωπο. Αυτό το παιχνίδι είναι το λιγότερο που μπορεί να γίνει για να τον τιμήσουμε για το τέλος μιας θρυλικής καριέρας. Πρέπει όλοι να γεμίσουμε το ΣΕΦ. Να είμαστε εδώ και να τον χειροκροτήσουμε, γιατί πραγματικά είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε για τον κόουτς Ίβκοβιτς. Είμαι ο σίγουρος πως ο κόσμος θα συμπαρασταθεί και θα είναι κοντά σε αυτή την μεγάλη γιορτή του μπάσκετ, η οποία θα είναι αφιερωμένη στον κόουτς. Να του πούμε το τελευταίο αντίο σε μία απίστευτη καριέρα".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.