
Τα μεσάνυχτα της Τετάρτης θα "μοιράζονται" φέτος οι ενημερωτικές εκπομπές του ALPHA. Η "Αυτοψία" με τον Αντώνη Σρόιτερ και η εκπομπή "360 μοίρες" με τη Σοφία Παπαιωάννου θα μεταδίδονται εναλλάξ κάθε Τετάρτη μετά το "Πάμε Πακέτο".
Πηγή: Real Life-Ναταλία Ανδρικοπούλου
πηγή: http://www.tvnea.com/2017/09/alpha_24.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.