Το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ συζήτησε διεξοδικά τις τρέχουσες εξελίξεις καθώς και τις προθέσεις της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ στα ζητήματα της Αξιολόγησης, του Μισθολογίου, του συνδικαλιστικού νόμου καθώς και τα θέματα που αφορούν τον Δημόσιο Τομέα και περιλαμβάνονται στην τρίτη αξιολόγηση και στο καθεστώς των μνημονίων.
Αποφάσισε:
- Τη συμμετοχή της ΑΔΕΔΥ στις απεργιακές κινητοποιήσεις που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια της ΔΕΘ.
- Την κήρυξη απεργιακών κινητοποιήσεων τον Οκτώβριο σε ημερομηνίες που θα καθορίσει η Εκτελεστική Επιτροπή για τα θέματα που συζητήθηκαν.
Θεωρεί απαραίτητη την καλή προετοιμασία της αγωνιστικής δράσης μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.