Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2017

ΓΣ ΑΔΕΔΥ: Όλοι στις κινητοποιήσεις της 82ης ΔΕΘ – Απεργιακές κινητοποιήσεις τον Οκτώβριο


Το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ συζήτησε διεξοδικά τις τρέχουσες εξελίξεις καθώς και τις προθέσεις της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ στα ζητήματα της Αξιολόγησης, του Μισθολογίου, του συνδικαλιστικού νόμου καθώς και τα θέματα που αφορούν τον Δημόσιο Τομέα και περιλαμβάνονται στην τρίτη αξιολόγηση και στο καθεστώς των μνημονίων.
Αποφάσισε:
  1. Τη συμμετοχή της ΑΔΕΔΥ στις απεργιακές κινητοποιήσεις που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια της ΔΕΘ.
  2. Την κήρυξη απεργιακών κινητοποιήσεων τον Οκτώβριο σε ημερομηνίες που θα καθορίσει η Εκτελεστική Επιτροπή για τα θέματα που συζητήθηκαν.
Θεωρεί απαραίτητη την καλή προετοιμασία της αγωνιστικής δράσης μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.