Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

Από 5 έως 14 Σεπτεμβρίου οι εγγραφές στα ΑΕΙ

apotelesmata panelliniwn
Για την εγγραφή των επιτυχόντων θα λειτουργήσει και φέτος το σύστημα της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής εγγραφής χωρίς την αναγκαιότητα κατάθεσης δικαιολογητικών.

Από αύριο Τρίτη έως και την Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθούν οι εγγραφές των επιτυχόντων στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ανακοινώθηκε σήμερα από το υπουργείο Παιδείας.



Περισσότερα στο http://www.matrix24.gr/2017/09/apo-5-eos-14-septemvriou-i-engrafes-sta-ai/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.