Σοκαρισμένοι είναι συγγενείς και φίλοι από την είδηση της δολοφονίας του 41χρονου Αποστόλη στο διαμέρισμά του στο Περιστέρι.
Γείτονες του άτυχου άνδρα που μένουν στην πολυκατοικία όπου έγινε το φονικό, στην οδό Κύπρου 69, μιλώντας στο protothema.gr υποστηρίζουν πως κανείς δεν άκουσε κάποιο θόρυβο όταν έγινε το φονικό. Όλοι κάνουν λόγο για έναν πολύ καλό άνθρωπο, που ζούσε με τη μητέρα του σε αυτό το διαμέρισμα στο οποίο είχε μεγαλώσει.
Άνθρωπος του μεροκάματου ο Αποστόλης δεν είχε τύχει να κάνει τη δική του οικογένεια ωστόσο ήταν πολύ αγαπημένος με τη μητέρα και την αδερφή του η οποία ζει στην Κόρινθο με τη δική της οικογένεια.
«Δεν είχε δώσει ποτέ κανένα δικαίωμα. Τον γνωρίζαμε από πολύ μικρό παιδί. Δυστυχώς η μοίρα ήθελε να χάσει τον πατέρα του και να μεγαλώσει με τη μητέρα και την αδερφή του. Ένας άνθρωπος πάντα ευγενικός και καλοσυνάτος» θα πει γείτονας του 41χρονου.
Οι αστυνομικοί που ερευνούν την υπόθεση, αρχικά, θα αναζητήσουν το δράστη στο περιβάλλον του θύματος, ενώ θα ελεγχθεί και το τηλέφωνό του ώστε να διαπιστωθεί με ποιον συνομίλησε τις τελευταίες ώρες πριν πεθάνει.
Περισσότερα στο http://www.crashonline.gr/θρίλερ-στο-περιστέρι-γνώριζε-τον-δολο/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.