Η πραγματικότητα είναι ότι για να οικοδομήσουμε μια προοπτική για το μέλλον πρέπει να φύγουμε από την επιτροπεία των μνημονίων. Ο μόνος τρόπος είναι με μεταρρυθμίσεις και ισορροπία στο μείγμα πολιτικής, προκειμένου να προστατεύονται οι αδύναμοι. Πρέπει να ολοκληρωθεί το τρίτο πρόγραμμα ώστε να βρεθούμε σε ένα διαφορετικό περιβάλλον, τόνισε ο πρωθυπουργός στη συνέντευξη τύπου στο πλαίσιο της ΔΕΘ.
Με την υπεραπόδοση των δημοσιονομικών στόχων και την μείωση της φοροδιαφυγής και του λαθρεμπορίου δημιουργείται περιθώριο από το 2019 να προχωρήσουμε σε διορθώσεις που θα ελαφρύνουν αυτούς που έχουν επιβαρυνθεί περισσότερο από τη δημοσιονομική προσαρμογή, σημείωσε o κ. Τσίπρας.
Με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και πιάνοντας τους στόχους θα έχουμε δημοσιονομικό χώρο, πάνω από τους στόχους του 3,5% του ΑΕΠ θα μπορούμε να κινηθούμε πάνω από τα αντίμετρα, εκτίμησε.
Θύμισε ότι το 2016 υπήρξε μεγάλη υπεραπόδοση και όπως είπε αυτό ήταν μια από τις αιτίες που αντιστάθηκε η κυβέρνηση σε κάποιες παράλογες απαιτήσεις των δανειστών. Εκτίμησε δε ότι σωστά προχώρησε η κυβέρνηση στην διανομή μέρους της υπέρβασης, παρά τις αντιδράσεις των δανειστών.
Όπως σημείωσε, και φέτος ο προϋπολογισμός κινείται πάνω από τους στόχους, προσθέτοντας ότι θα φροντίσει η κυβέρνηση και φέτος να μοιράσει μέρισμα στους αδύναμους.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.gr/2017/09/10/τσίπρας-στόχος-να-κλείσει-η-3η-αξιολόγη/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.