
Γεωργαντά και τη Μαρία Ένεζλη, σήκωσε αυλαία στις 2 το μεσημέρι. Το 2 στις ΔΥΟ, λοιπόν, που θα είναι στον αέρα κάθε μέρα από τις 2 το μεσημέρι έως και τις 4 παρά τέταρτο, είναι μια εκπομπή με lifestyle περιεχόμενο, αρκετά θέματα μόδας και εμφάνισης, αλλά και με θέματα λίγο πιο ενημερωτικά. Οι δυο παρουσιάστριες καλησπέρισαν το κοινό τους, εξήγησαν τι θα βλέπουμε στο νέο αυτό πρόγραμμα, και πέρασαν αμέσως στη ροή της εκπομπής.
Δες την έναρξη:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.