Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Ξέσπασμα Ρόουζ: «Είμαι 28 χρονών και κάνουν λες και είμαι 38»

Ρόουζ

Στην… αντεπίθεση πέρασε ο άσος των Καβαλίερς, Ντέρικ Ρόουζ, για όσα του προσάπτουν σχετικά με την πτωτική πορεία της καριέρας του.
Ο πρώην πόιντ γκαρντ των Νιου Γιορκ Νικς είναι γνωστό πως έχει ευπάθεια στα γόνατα, με τα αμερικανικά ΜΜΕ να κάνουν συχνά λόγο για τη συνεχή πτωτική τάση στην απόδοση του από το 2011 μέχρι σήμερα.
«Πιστεύω πως όλες αυτές οι κατηγορίες μου βγαίνουν σε καλό φέτος. Με γεμίζουν δύναμη για να δουλεύω ακόμη πιο σκληρά. Η δουλειά μου όμως δεν είναι να ακούω τον κάθε έναν που λέει κάτι. Ξέρω πόσο καλός είμαι. Είμαι μόλις 28 χρονών και αυτοί μιλούν λες και είμαι 38», τόνισε χαρακτηριστικά ο Ρόουζ στο «ΝΒΑ.com».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.