Η διαδικασία απάντλησης πετρελαιοειδών από τις δεξαμενές του «Αγία Ζώνη ΙΙ» έχει προχωρήσει αρκετά, ήδη έχουν απαντληθεί πάνω από τα 2/3 (1533 κυβικά) και το ζητούμενο είναι τι γίνεται στις παραλίες, όπου η εικόνα σήμερα από την ενημέρωση που έχουμε από τον συντονιστή είναι αρκετά βελτιωμένη, δήλωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Νεκτάριος Σαντορινιός, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 fm».
Περισσότερα στο http://www.huffingtonpost.gr/2017/09/21/koinonia-santorinios-exoun-apantlithei-ta-23-agia-zoni-veltiomeni-i-eikona-stis-paralies_n_18056404.html?utm_hp_ref=koinonia
(Με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.