Αναχώρησαν σήμερα για τον νησί Palawan των Φιλιππίνων, οι 21 παίκτες του Nomads.
Εκεί θα παραμείνουν για 3 μήνες όπου θα είναι χωρισμένοι σε 3 ομάδες και θα έχουν 3 διαφορετικές περιοχές διαμονής, παλεύοντας καθημερινά για τη διαμονή και την παραμονή τους στο παιχνίδι.
Στο νησί τους περιμένει ήδη ο Γρηγόρης Αρναούτογλου καθώς και η ομάδα παραγωγής του Ant1!
Δείτε την φωτογραφία που έβγαλαν όλοι οι παίκτες παρέα στο αεροδρόμιο και η οποία ανέβηκε στο instagram του καναλιού!
Εμείς να ευχηθούμε καλό ταξίδι, καλή διαμονή και...ας νικήσει ο καλύτερος!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.