Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

Έφυγαν για Φιλιππίνες οι 21 Nomads! Δείτε την αναμνηστική photo που έβγαλαν στο αεροδρόμιο!

Έφυγαν για Φιλιππίνες οι 21 Nomads! Δείτε την αναμνηστική photo που έβγαλαν στο αεροδρόμιο!

Αναχώρησαν σήμερα για τον νησί Palawan των Φιλιππίνων, οι 21 παίκτες του Nomads.
Εκεί θα παραμείνουν για 3 μήνες όπου θα είναι χωρισμένοι σε 3 ομάδες και θα έχουν 3  διαφορετικές περιοχές διαμονής, παλεύοντας καθημερινά για τη διαμονή και την παραμονή τους στο παιχνίδι. 
Στο νησί τους περιμένει ήδη ο Γρηγόρης Αρναούτογλου καθώς και η ομάδα παραγωγής του Ant1!
Δείτε την φωτογραφία που έβγαλαν όλοι οι παίκτες παρέα στο αεροδρόμιο και η οποία ανέβηκε στο instagram του καναλιού!
Εμείς να ευχηθούμε καλό ταξίδι, καλή διαμονή και...ας νικήσει ο καλύτερος!
                                                                                                                                                πηγή: http://www.entertv.gr/lifestyle/celebrities/451560_efygan-gia-filippines-oi-21-nomads-deite-tin-anamnistiki-photo-poy

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.