Ασορτί με τις εμφανίσεις (μαύρες) που φόρεσε ο Παναθηναϊκός, έχασε και στο Αγρίνιο από τον Παναιτωλικό με 2-0 και έμεινε στους 3 βαθμούς. Πρώτη νίκη στο πρωτάθλημα για την ομάδα του Μάκη Χάβου, έκανε πάρτι με την αεράμυνα του ΠΑΟ, που και δημιουργικά ήταν χάλια.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.