Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

Αποκαλυπτικό: Μετακόμισε στις Φιλιππίνες ο ΑΝΤ1...



Ένα πολύ μεγάλο μέρος της παραγωγής του νέου ριαλιτι του ΑΝΤ1, NOMADS, έκλεισε μια εβδομάδα στις Φιλιππίνες, σύμφωνα με ρεπορτάζ του TVNEA.COM. Οι άνθρωποι του καναλιού πήγαν νωρίτερα, ώστε να στηθούν τα πάντα και να είναι έτοιμα στις 27 του μήνα που θα μεταφερθούν εκεί οι παίκτες.

Την Τρίτη όπως σας μεταφέραμε πηγαίνει εκεί ο παρουσιαστής του, Γρηγόρης Αρναούτογλου, μαζί με την υπόλοιπη παραγωγή, που αριθμεί συνολικά 100 άτομα. Την ίδια ημέρα, μάλιστα, θα ειδοποιηθούν όλοι οι παίκτες που θέλει ο ΑΝΤ1 στο ριάλιτι.


πηγή: http://www.tvnea.com/2017/09/1_94.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.