Η Γλυφάδα ηττήθηκε με 19-7 από την Όρβοσι στο πλαίσιο του δεύτερου προκριματικού γύρου του Champions League και αποκλείστηκε από τη συνέχεια του θεσμού.
Η Γλυφάδα γνώρισε την ήττα με 19-7 από την Ουγγρική Όρβοσι στο δεύτερο παιχνίδι που έδωσε στην Βουδαπέστη (29/9) στο πλαίσιο του ομίλου του Τσάμπιονς Λιγκ που γίνεται στην Ουγγρική πρωτεύουσα.
Η ελληνική ομάδα είχε ηττηθεί και χθες από την ιταλική Κανοτιέρι Νάπολι με 11-8.
Μετά το αποψινό αποτέλεσμα ο ΑΝΟΓ απώλεσε κάθε ελπίδα πρόκρισης και θα διεκδικήσει αύριο (Σάββατο 30/9, 18.25) την 3η θέση του ομίλου απέναντι στην γαλλική Μαρσέϊγ για λόγους γοήτρου. Ο αγώνας απέναντι στην Όρβοσι δεν αντέχει σε κριτική. Οι Μαγυάροι ήταν ανώτεροι από τα πρώτα λεπτά της συνάντησης και απέδειξαν ότι είναι από τα φαβορί να παίξουν στους ομίλους της διοργάνωσης που θα ακολουθήσουν μέσα στην χρονιά. Για τον ΑΝΟΓ ήταν ένα ακόμη παιχνίδι εμπειριών για τους νεαρούς παίκτες του Δημήτρη Μάζη.
Στο άλλο παιχνίδι του ομίλου της Βουδαπέστης η Κανοτιέρι Νάπολι αναδείχθηκε ισόπαλη της Μαρσέϊγ με 11-11.
Όρβοσι - Γλυφάδα 19-7
Τα οκτάλεπτα: 8-2, 3-1, 4-2, 4-2
Όρβοσι: Μπργκούλιαν 1, Γκορ-Νάγκι 2, Ραντέλοβιτς 1, Σάλαμον 2, Κόβακς 2, Χέγκεντους 1, Σέμαν 3, Έρντελι 2, Τότ 2, Μπούντσχιου 1, Ούμποβιτς 2
Γλυφάδα: Παπανικολάου 2, Αλεξίου 1, Παπαναστασίου 2, Χατζηγούλας 1, Φωτόπουλος 1
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ
Πέμπτη 28/9
Γλυφάδα - Νάπολι 8-11
Παρασκευή 29/9
Νάπολι - Μαρσέιγ 11-11
Όρβοσι - Γλυφάδα 19-7
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
Νάπολι 4
Όρβοσι 3
Μαρσέιγ 1
Γλυφάδα 0
* Οι δύο πρώτες ομάδες παίρνουν την πρόκριση για τον επόμενο γύρο.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ
Σάββατο 30/9
Μαρσέιγ - Γλυφάδα
Νάπολι - Όρβοσι
Κυριακή 1/10
Όρβοσι - Μαρσέιγ
Photo credits: Eurokinissi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.