
O Γιώργος Λιάγκας είναι έτοιμος να κάνει το μεγάλο comeback μετά τις καλοκαιρινές του διακοπές. Δεν αναφερόμαστε βέβαια στο τηλεοπτικό (αυτό υπολογίστε την πρώτη ή τη δεύτερη εβδομάδα του Οκτωβρίου), αλλά το ραδιοφωνικό. Επιστρέφει ο εκρηκτικός Γιώργος Λιάγκας και την έμπειρη ραδιοφωνικά Μαρία Φραγκάκη. Ένα διαφορετικό ραδιοφωνικό πρωινό ξεκινά στις 18 Σεπτεμβρίου στη συχνότητα του Λάμψη 92,3. Καθημερινά 7-10 το πρωί. "Πρωινό στην Αθήνα" με τον Γιώργο Λιάγκα & τη Μαρία Φραγκάκη.
Κάθε χρόνο ο Γιώργος αλλάζει συμπαρουσιάστρια στο ραδιόφωνο. Από την Ευγενία Μανωλίδου στην Ευαγγελία Τσιορλίδα και από εκεί στην Αντωνία Καλλιμούκου και τώρα στη Μαρία Φραγκάκη.
πηγή: http://www.tvnea.com/2017/09/18.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.