Το Συμβούλιο Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών θα συνεδριάσει με θέμα την πυρηνική δοκιμή της Βόρειας Κορέας αύριο Δευτέρα στις 10 π.μ. (17:00 ώρα Ελλάδας), αναφέρεται σε δήλωση της αποστολής των ΗΠΑ στον ΟΗΕ.
Η συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί έπειτα από αίτημα των ΗΠΑ, της Ιαπωνίας, της Βρετανίας, της Γαλλίας και της Νότιας Κορέας.
Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/710491/aurio-stis-1700-i-sunedriasi-tou-sumvouliou-asfaleias-tou-oie-gia-ti-voreia-korea/
Η συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί έπειτα από αίτημα των ΗΠΑ, της Ιαπωνίας, της Βρετανίας, της Γαλλίας και της Νότιας Κορέας.
Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/710491/aurio-stis-1700-i-sunedriasi-tou-sumvouliou-asfaleias-tou-oie-gia-ti-voreia-korea/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.