Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

Πετρελαιοκηλίδα στο Σαρωνικό: 16 ημέρες μετά και ούτε ένα πρόστιμο για τη ρύπανση

Πετρελαιοκηλίδα στο Σαρωνικό: 16 ημέρες μετά και ούτε ένα πρόστιμο για τη ρύπανση

Ακόμα δεν έχουν βρει τι προκάλεσε το ναυάγιο του Αγία Ζώνη ΙΙ, ακόμη δεν έχουν επιβάλει ούτε ένα πρόστιμο στην πλοιοκτήτρια εταιρεία, ακόμα δεν έχει γίνει μια σύλληψη

Έχουν περάσει 16 ημέρες από τη βύθιση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ» και  η υπόθεση βρίσκεται στο σκοτάδι. Το υπουργείο Ναυτιλίας, ο Παναγιώτης Κουρουμπλής και το Αρχηγείο του Λιμενικού κατευθύνουν την πληροφόρηση  προς την επιχείρηση απορρύπανσης και απάντλησης του πετρελαίου, η οποία ξεκίνησε με μεγάλη καθυστέρηση, ενώ κανείς ακόμη δεν λέει πως προκλήθηκε το ναυάγιο. Έχουν πέσει δύτες  στην περιοχή, υπάρχουν βίντεο, έχουν δοθεί καταθέσεις από τους πρωταγωνιστές, όμως η υπόθεση παραμένει στον… βυθό.


Στο απυρόβλητο έμεινε ο πλοιοκτήτης του «Αγία Ζώνη ΙΙ» τις πρώτες ώρες του ναυαγίου που προκάλεσε την τεράστια οικολογική καταστροφή με την πετρελαιοκηλίδα στον Σαρωνικό.  Όπως αποκαλύπτει το protothema.gr η ηγεσία του υπουργείου δεν επιστράτευσε καν τις διοικητικές δυνατότητες, που διαθέτει, ώστε να στείλει ένα σαφές μήνυμα προς όλες τις πλευρές, που δρουν και λυμαίνονται το χώρο των πετρελαιοειδών στην ευρύτερη περιοχή.





Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/716830/petrelaiokilida-sto-saroniko-16-imeres-meta-kai-oute-ena-prostimo-gia-ti-rupansi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.