Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

Θεοδωράκης: Στόχος είναι ένα νέο Κέντρο του 15%

Θεοδωράκης: Στόχος είναι ένα νέο Κέντρο του 15% - Κεντρική Εικόνα/Video
«Ο στόχος δεν είναι ένα κίνημα τσόντα δεξιά ή αριστερά, αλλά ένα νέο Κέντρο του 15%» τόνισε ο Σταύρος Θεοδωράκης σε συνέντευξή του στα Σελινιώτικα Νέα των Χανίων, απαντώντας σε ερώτηση για το αν προτιμά να συνεργαστεί με τη ΝΔ ή το ΠΑΣΟΚ σε περίπτωση που θα είναι αυτός ο νέος αρχηγός.
Μίλησε μάλιστα για τη δημιουργία του νέου ενιαίου φορέα μίλησε, λέγοντας χαρακτηριστικά: «ο οδηγός είναι ο Ελευθέριος Βενιζέλος που ένωσε και διπλασίασε την Ελλάδα, χωρίς ακρότητες, αλλά πάντα με τόλμη». Περιέγραψε ακόμη το στίγμα που εκείνος θα ήθελε να έχει με λόγια του μεγάλου εθνάρχη: «Ουδείς συμβιβασμός, ουδεμία συναλλαγή, ούτε με τα ανώτερα ούτε με τα κατώτερα στρώματα της κοινωνίας. Αντίστασις εις πάσαν δημαγωγίαν, είτε άνωθεν είτε κάτωθεν προερχομένην. Η κυβέρνησις να είναι μέσον και ουχί ο σκοπός». Και συνέχισε λέγοντας: «Θα πάρουμε τις φλόγες και όχι τις στάχτες από το παρελθόν. Ο Πεπονής, ο Μπένος, ο Αυγερινός - για να μιλήσω για πρόσωπα που δεν είναι σήμερα στην πολιτική – είναι οι φλόγες. Σκεφθείτε την Ελλάδα χωρίς ΑΣΕΠ. Όταν το έκανε ο Πεπονής του λέγανε σιγά μην σε αφήσουν οι παλαιοκομματικοί. Τα κατάφερε όμως.»


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.