Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Το πρωί της Πέμπτης (14/9) επιστρέφει η αποστολή της Εθνικής Ανδρών



Μετά τον αποκλεισμό από τη Ρωσία, η αποστολή της Εθνικής Ανδρών επιστρέφει στην Αθήνα την Πέμπτη (14/9).

Η παρουσία της Ελλάδας στο Eurobasket ολοκληρώθηκε το βράδυ της Τετάρτης (13/9) μετά την ήττα από τη Ρωσία, μετά την ήττα στον τρίτο προημιτελικό της διοργάνωσης.
Ο επίλογος της "γαλανόλευκης" παρουσίας στην Κωνσταντινούπολη γράφτηκε λοιπόν, κι έτσι η αποστολή της Εθνικής Ανδρών επιστρέφει στην Αθήνα το πρωί της Πέμπτης (14/9). Ο Κώστας Μίσσας, το επιτελείο και οι παίκτες θα επιβιβαστούν στο αεροπλάνο με προορισμό το "Ελευθέριος Βενιζέλος" στις 10:35 από Κωνσταντινούπολη και μιάμιση ώρα αργότερα θα βρίσκονται στην Αθήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.