Ο επίλογος της "γαλανόλευκης" παρουσίας στην Κωνσταντινούπολη γράφτηκε λοιπόν, κι έτσι η αποστολή της Εθνικής Ανδρών επιστρέφει στην Αθήνα το πρωί της Πέμπτης (14/9). Ο Κώστας Μίσσας, το επιτελείο και οι παίκτες θα επιβιβαστούν στο αεροπλάνο με προορισμό το "Ελευθέριος Βενιζέλος" στις 10:35 από Κωνσταντινούπολη και μιάμιση ώρα αργότερα θα βρίσκονται στην Αθήνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.