Ένας κακός Ολυμπιακός γλίτωσε την ήττα στο 93' με ένα πέναλτι του Τζούρτζεβιτς μένοντας στο 1-1 με τον Αστέρα στο άδειο "Καραϊσκάκης". Δεύτερη σερί γκέλα για τους Ερυθρόλευκους.
Οι γηπεδούχοι παρουσιάστηκαν κάκιστοι για δεύτερο σερί παιχνίδι μετά την ήττα από την Σπόρτινγκ, αλλά και μετά την ισοπαλία στην Ξάνθη στα Πηγάδια.
Ο Αστέρας προηγήθηκε με πέναλτι του Μανιά στο 55', ύστερα από χέρι του Ρομαό, αν και λίγο πριν την υπόδειξη η μπάλα είχε βγει άουτ υπέρ του Ολυμπιακού.
Ο Εμενίκε είχε δοκάρι με την είσοδό του στο ματς, αλλά ο Ολυμπιακός χρειάστηκε ένα πέναλτι στο 93' με εκτελεστή τον Τζούρτζεβιτς για να πάρει τον βαθμό της ισοπαλίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.