Ο άλλοτε σταρ των Ντιτρόιτ Πίστονς και του NBA, Αϊζάια Τόμας μίλησε για τον συνονόματο του ηγέτη των Μπόστον Σέλτικς για τον οποίο δήλωσε ότι: “Αγαπώ πολύ τον Αζάια με τον οποίο διατηρώ μια πολύ καλή σχέση. Κρατάει το όνομα ζωντανό! Με τιμάει το γεγονός που το όνομά μου παραμένει ακόμα στο ΝΒΑ”.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.