Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Συνεχίζουν μαζί Ολυμπιακός και UNICEF

Ολυμπιακός
Ανανέωσαν τη συνεργασία τους Ολυμπιακός και UNICEF για δεύτερη φορά από το 2013, σε μια σχέση με στόχο την προστασία της υγείας των παιδιών σε όλο τον κόσμο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός:

«Ολυμπιακός και UNICEF ανανεώνουν τη συνεργασία τους

Για δεύτερη φορά από το 2013, η ΠΑΕ Ολυμπιακός και η UNICEF ανανεώνουν τη συνεργασία τους για την υγεία των παιδιών σε όλον τον κόσμο! 
Σήμερα, η UNICEF και η ΠΑΕ Ολυμπιακός, μακροχρόνιος υποστηρικτής του προγράμματος παιδικών εμβολιασμών της UNICEF, ανακοίνωσαν τη συνέχιση της συνεργασίας τους για άλλον ένα χρόνο, με στόχο να συμβάλλουν στην μείωση της παιδικής θνησιμότητας από αποτρέψιμες ασθένειες.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.