Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

Ντουράντ: «Κανείς δε θέλει να φοράει Under Armour!»

Ντουράντ

Την άποψη ότι κανένας παίκτης του NBA δεν επιθυμεί να συνεργάζεται με την εταιρία αθλητικών ειδών Under Armour, εξέφρασε ο Κέβιν Ντουράντ.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο σμολ φόργουορντ των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς μιλώντας στο δημοσιογράφο, Μπιλ Σίμονς, όλοι οι κορυφαίοι νεαροί παίκτες προσπαθούν να συνάψουν συνεργασία με τη Nike.
«Οι εταιρίες αθλητικών ειδών επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την καριέρα του κάθε παίκτη. Κανείς δε θέλει να παίζει για την Under Armour, λυπάμαι. Όλοι οι κορυφαίοι νεαροί θέλουν να έχουν συνεργασία με την Nike. Όλοι το ξέρουν αυτό», ανέφερε ο «KD».
Σημειώνεται ότι το «βαρύ χαρτί» της εταιρίας του Μέριλαντ αυτή τη στιγμή είναι ο Στεφ Κάρι, ο οποίος έχει υπογράψει χορηγική συμφωνία με απολαβές ύψους 32 εκατομμυρίων δολαρίων το χρόνο έως το 2024.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.