Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017

Ζέτα Μακρυπούλια: «Θα μπορούσα να παίξω ή να παρουσιάσω το “Survivor”»

Από την Τίνα Μεσσαροπούλου
Η Ζέτα Μακρυπούλια μιλάει αποκλειστικά για το «Rouk Zouk», σχολιάζει τη θεατρική της συνεργασία με τον Αποστόλη Τότσικα, αποκαλύπτει τα υπόλοιπα τηλεοπτικά σχέδιά της και απαντάει στο αν θα πήγαινε στο «Survivor». Διαβάστε τη συνέχεια παρακάτω…                              
Το «Survivor» το έβλεπες;«Δεν είχα πάντα αυτή τη δυνατότητα, γιατί τα γυρίσµατα ήταν µέχρι αργά το βράδυ, αλλά το είχα παρακολουθήσει. Προσωπικά µε κέρδισαν τα παιχνίδια γιατί µου θύµιζαν τα “Παιχνίδια χωρίς σύνορα” της ΕΡΤ που ήµουν πολύ fan. Θα ήθελα πολύ να παίξω ένα παιχνίδι».
Θα πήγαινες;«Αν δεν υπήρχαν κάµερες, θα το τολµούσα για πολλούς προσωπικούς λόγους όπως για να τεστάρω τον εαυτό µου. Ωστόσο, θαυµάζω αυτούς που το κάνουν γιατί θεωρώ ότι θέλει πολλά κότσια και είναι ένα µεγάλο τεστ για την ψυχολογία».
Θα έµπαινες στη διαδικασία να παρουσιάσεις ένα τέτοιο παιχνίδι;«Δεν ξέρω, έχω δει πολύ πιο σκληρά ριάλιτι από αυτό. Αλλά δεν το αποκλείω, γιατί όταν είσαι και παρουσιαστής πας λίγο εκ του ασφαλούς, δεν είσαι στην ίδια θέση µε τους παίκτες. Από την άλλη, δεν ξέρω κατά πόσο κάτι τέτοιο θα ήταν εφικτό λόγω και άλλων υποχρεώσεων που έχω όπως το θέατρο. Δεν παύει πάντως να είναι µια εµπειρία και για τον παρουσιαστή».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.