
Τα γυρίσματα ξεκίνησαν και οι συντελεστές της σειράς βρίσκονται στη θέση τους.
Μπορεί να διέκοψαν τις διακοπές τους, αλλά αυτό δεν τους στενοχωρεί καθόλου, αφού η χαρά τους για την δουλειά τους είναι μεγάλη.
Την αποκάλυψη έκανε, χθες, μέσα από το προσωπικό του προφίλ στο facebook ο Γιώργος Βουβάκης, ο οποίος ανέβασε φωτογραφία μαζί με την Άννα Αδριανού.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.