Η Μυρτώ Αλικάκη και ο Πέτρος Λαγούτης μπορεί να χώρισαν αλλά συνεχίζουν να διατηρούν άψογες καθώς έχουν δύο γιους.
Ο μεγάλος τους γιος έγινε 15 χρονών και το πρώην ζευγάρι έβγαλε μαζί φωτογραφία. Ο ηθοποιός πόσταρε τη φωτό τους κι έγραψε: «Στα Γεννεθλια του μεγάλου μας γιου!!Ο Μητσαρας μας έγινε σήμερα 15 #son #family #birthday #sundayvibes».
πηγή: http://www.tvnea.com/2017/08/selfie-15.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.