Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

“Πρώτη” για τον πλήρως ανανεωμένο Ερυθρό Αστέρα (photos)



Η ομάδα που άλλαξε… λουκ περισσότερο από κάθε άλλη το φετινό καλοκαίρι, άνοιξε πρώτη την αυλαία της νέας σεζόν, αφού ο Ερυθρός Αστέρας πραγματοποίησε την πρώτη του συγκέντρωση.

Της Eurohoops Team/info@eurohoops.net
Οι πρωταθλητές Σερβίας και Αδριατικής Λίγκας μαζεύτηκαν για πρώτη φορά για τη σεζόν 2017/2018, στο “Αλεξάντερ Νίκολιτς” του Βελιγραδίου, με τον Ντούσαν Αλιμπίγιεβιτς, που διαδέχθηκαν τον Ντέγιαν Ράντονιτς, να υποδέχεται τους παίκτες του.
Ανάμεσά τους, ο Μάρκο Κέσελ και ο Μίλκο Μπιέλιτσα, αλλά και οι Πέταρ Ρακίτσεβιτς, Νίκολα Ραντίτσεβιτς, Αλέκσα Ραντάνοφ, Ογκνιεν Ντόμπριτς, Ντέγιαν Νταβίντοβατς, Νεμάνια Ντάνγκουμπιτς, Στέφαν Λαζάρεβιτς, Μπόρισα Σίμανιτς, Στέφαν Γιάνκοβιτς, Νίκολα Γιοβάνοβιτς, Ντράγκαν Απιτς.
Η πρώτη προπόνηση για την ανανεωμένη ομάδα του Ερυθρού Αστέρα έγινε στο “Αλεξάντερ Νίκολιτς”, ωστόσο το επόμενο 15νθήμερο οι προπονήσεις θα γίνονται στο γήπεδο της Ζελέζνικ, αφού στο Βελιγράδι θα προπονείται η εθνική ομάδα της Σερβίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.