Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

Εθνική: Επέστρεψε στην βάση της και… ετοιμάζεται για “Ακρόπολις” (photos)



Η Εθνική Ομάδα μετά τις 2/2 νίκες κόντρα στην Μεγάλη Βρετανία στα φιλικά του Λονδίνου επέστρεψε στην Ελλάδα, ώστε να συνεχίσει την προετοιμασία της ενόψει τουρνουά “Ακρόπολις” και κατ’ επέκταση του Ευρωμπάσκετ.

Της Eurohoops Team/info@eurohoops.net
Οι παίκτες του Κώστα Μίσσα κατάφεραν παρά τις απουσίες, να συνεχίσουν με νίκη τις φιλικές αναμετρήσεις με τους Βρετανούς και πλέον έχουν στο μυαλό τους το τουρνουά “Ακρόπολις” στο ΟΑΚΑ (23-25/8), ώστε να προετοιμαστούν με τον καλύτερο τρόπο για να εμφανιστούν απόλυτα έτοιμοι στην έναρξη του Ευρωμπάσκετ.
Δείτε φωτογραφίες από την άφιξη της “επίσημης αγαπημένης”:


                                                                                                                                        πηγή: http://www.eurohoops.net/el/eurobasket-el/498491/ethniki-epestrepse-stin-vasi-tis-ke-etimazete-gia-akropolis-photos/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.