Oι πράσινοι ηττήθηκαν και στο Μπιλμπάο από την Αθλέτικ με 1-0 μετά από κακή εμφάνιση και έτσι αποκλείστηκαν από τους ομίλους του Europa League... Δοκάρι στο 43` ο Τσάβες, κάκιστη αντίδραση της άμυνας στο γκολ.
Η πρόκριση δεν χάθηκε φυσικά απόψε στο "Σαν Μαμές" αλλά στο 2-3 πριν από μια εβδομάδα στη Λεωφόρο, με τους "πράσινους" πάντως να μη δείχνουν καλό πρόσωπο και να γνωρίζουν την ήττα με 1-0. Πλην του Ζέκα, δύσκολα θα βρει κάποιος άλλον διακριθέντα στον Παναθηναϊκό, που πάντως είχε δοκάρι με τον Τσάβες, αλλά και η Μπιλμπάο είχε τις φάσεις να βρει ένα δεύτερο γκολ. Πολλά πράγματα δεν βγήκαν απόψε του Ουζουνίδη, όπως ο Λουτσιάνο, όμως η πραγματικότητα στο τέλος λέει οτι η Ευρώπη τελείωσε για το Τριφύλλι στο Μπιλμπάο. Πλέον στον Παναθηναϊκό αφοσιώνονται στις εγχώριες διοργανώσεις...
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/415050/thelei-doyleia-na-ksanaginei-panathinaikos-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.