
Και όμως το "My way" δεν τελείωσε και θα επιστρέψει στους δέκτες μας ξανά τη νέα σεζόν...
Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται μάλιστα αυτές τις ημέρες ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, όπου συνδυάζει δουλειά και διασκέδαση. Αυτές τις ημέρες κάνει γυρίσματα στη γενέτειρά του παρουσιαστή για κάποια τελευταία επεισόδια. Σε λιγότερο από ένα μήνα εξάλλου θα μεταβεί στις Φιλιππίνες μαζί με τους 21 παίκτες του "Nomads" για λογαριασμό του "Nomads".
Πηγή: Real Life-Ναταλία Ανδρικοπούλου
πηγή: http://www.tvnea.com/2017/08/my-way-1_30.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.