To "σήριαλ" με τον 19χρονο στόπερ καλά κρατεί στα γερμανικά ΜΜΕ, με τη γνωστή ιστοσελίδα να αναφέρεται σε αυτά που ζήτησαν οι ερυθρόλευκοι από τη Λεβερκούζεν για να τον παραχωρήσουν.
Όπως γράφει η ιστοσελίδα, η Λεβερκούζεν προσέφερε το ποσό των 15 εκατ. ευρώ, αλλά ο Oλυμπιακός απάντησε αρνητικά, καθώς οι Πειραιώτες, σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ της ιστοσελίδας, ζήτησαν 20, συν ποσοστό μεταπώλησης της τάξεως του 20%...
Για να δούμε...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.