Από τους πάλαι ποτέ ένδοξους Star Radio και Jazz FM 102.4, κι έπειτα από πολλά χρόνια στο Τρίτο Πρόγραμμα, ο Ιλάν Σολομών επιστρέφει στο ραδιόφωνο και συγκεκριμένα στο "24/7" 88.6. Αυτή τη φορά όμως θα παίζει τις μουσικές του τα μεσάνυχτα, και για δύο ώρες κάθε μέρα από τις 4 Σεπτεμβρίου. Σε μια ζώνη που δεν είχε αξιοποιήσει μέχρι τώρα ο ραδιοσταθμός, έπαιζαν επαναλήψεις άλλων εκπομπών.
Έχοντας ήδη στο δυναμικό του τον Οδυσσέα Ιωάννου, την Ελένη Γιαννοπούλου, τον Χρήστο Παπαμιχάλη και φυσικά τη Μαργαρίτα Μυτιληναίου, το Ραδιόφωνο 24/7 88.6 μετατρέπεται σε (πολύ καλό) μουσικό ραδιόφωνο τα βράδια. Κάτι όμως που δεν αλλοιώνει τον ενημερωτικό του χαρακτήρα, τα αντανακλαστικά του λειτουργούν καλά, όπως π.χ. στην πρόσφατη πυρκαγιά στην Ανατολική Αττική.
Ένας νέος δυνατός ραδιοφωνικός παίχτης έχει μπει στο παιχνίδι. πηγή: http://www.e-tetradio.gr/article/15115/Jazz-nuxtes-ki-oxi-mono-me-Ilan-Solomon-sto-Radiofono-247-886
Ένας νέος δυνατός ραδιοφωνικός παίχτης έχει μπει στο παιχνίδι. πηγή: http://www.e-tetradio.gr/article/15115/Jazz-nuxtes-ki-oxi-mono-me-Ilan-Solomon-sto-Radiofono-247-886
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.