Τετάρτη 16 Αυγούστου 2017

Νέα αποχώρηση από το Happy Day



Μία ακόμη αποχώρηση έχουμε από το πάνελ της εκπομπής, Happy Day, και την οποία αποχώρηση
ανακοίνωσε ο ίδιος ο δημοσιογράφος μέσα από το instagram του! Ο Χάρης Λεμπιδάκης, λοιπόν, αποχωρεί από την εκπομπή, κι έγραψε τα εξής: «Ένας όμορφος κύκλος έκλεισε μετά από 3,5 χρόνια στον Alpha! Κάτι νέο έρχεται που θα το μάθετε σύντομα! Ευχαριστώ ολόψυχα τη Ζήνα Κουτσελίνη, τη Μαίρη Παλιαλέξη, τη Σταματίνα, την Ελένη, τον Δημήτρη τον Κώστα και όλους τους συνεργάτες μου! Ο Alpha είναι ένα κανάλι που πάντα θα κάνει πρωταθλητισμό!».


πηγή: http://www.tvnea.com/2017/08/happy-day.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.