Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

H νέα διευθυντική ομάδα του “Έθνους”


Δύο άνθρωποι του Τύπου θα πλαισιώσουν το Μάνο Χωριανόπουλο στη νέα εκδοτική προσπάθεια  της 24Media στην εφημερίδα “‘Εθνος”.   Ο άνθρωπος που θα αναλάβει τη διεύθυνση της εφημερίδας,  μετά τη συμφωνία Σαββίδη- Μάρη για την ανάληψη του management   από την 24Μedia, είναι ιδρυτικό στέλεχος του news247. Δίπλα του θα βρίσκονται ο Βαγγέλης Δεληπέτρος με θητεία 30 ετών στις εφημερίδες, εκ των οποίων, οι 26 στο συγκρότημα της “Ελευθεροτυπίας” και ο Κώστας Σαρρηκώστας, με προυπηρεσία στην “Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία”, τον “Αδέσμευτο” και την ΕΡΤ.




http://www.typologies.gr/h-nea-diefthyntiki-omada-tou-ethnous/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.