Δύο άνθρωποι του Τύπου θα πλαισιώσουν το Μάνο Χωριανόπουλο στη νέα εκδοτική προσπάθεια της 24Media στην εφημερίδα “‘Εθνος”. Ο άνθρωπος που θα αναλάβει τη διεύθυνση της εφημερίδας, μετά τη συμφωνία Σαββίδη- Μάρη για την ανάληψη του management από την 24Μedia, είναι ιδρυτικό στέλεχος του news247. Δίπλα του θα βρίσκονται ο Βαγγέλης Δεληπέτρος με θητεία 30 ετών στις εφημερίδες, εκ των οποίων, οι 26 στο συγκρότημα της “Ελευθεροτυπίας” και ο Κώστας Σαρρηκώστας, με προυπηρεσία στην “Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία”, τον “Αδέσμευτο” και την ΕΡΤ.
http://www.typologies.gr/h-nea-diefthyntiki-omada-tou-ethnous/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.