Πέμπτη 17 Αυγούστου 2017

Δηλώσεις του Υπουργού Εσωτερικών της Generalitat

Υπάρχουν μπλόκα της αστυνομίας σχετικά με τις εισόδους και τις εξόδους της Βαρκελώνης. Σε γύρους υπάρχει μόνο μία λωρίδα κυκλοφορίας για τα οχήματα ενεργοποιημένη. Η αστυνομία ελέγχει όλοι οι άνθρωποι έρχονται μέσα και έξω.

DEBIDO A CONTROLES POLICIALES EN LA CIUDAD DE BARCELONA EVITEN LOS DESPLAZAMIENTOS QUE NO SEAN ESTRICTAMENTE NECESARIOS  

πηγή: https://elpais.com/ccaa/2017/08/17/catalunya/1502982885_564462.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.