Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017

Αναλαμβάνει το EPSILON ο Λάμπης Ταγματάρχης;



Από την ώρα που επιβεβαιώθηκε η είδηση της εξαγοράς του τηλεοπτικού σταθμού «Έψιλον» από
τον Ιβάν Σαββίδη, αμέσως στην «πιάτσα» διέρρευσε η πληροφορία ότι ο μάνατζερ που θα τοποθετηθεί για να «τρέξει» το «μαγαζί» στη νέα του φάση είναι ο Λάμπης Ταγματάρχης που αποχώρησε πριν ένα μήνα από την ΕΡΤ. Αναμφισβήτητα πρόκειται για σοβαρή επιλογή και στον βαθμό που επιβεβαιωθεί η είδηση η παρουσία του στελέχους στη διοικητική πυραμίδα του σταθμού υποδηλώνει ότι ο πήχης τοποθετείται ψηλά!

πηγή: Enimerosi24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.