Πέμπτη 17 Αυγούστου 2017

ΔΩΡΕΑΝ Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ: Στα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης

leoforeio_Thessniki
Την ελεύθερη κυκλοφορία των ανέργων με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, θέτει σε ισχύ από σήμερα κιόλας ο Οργανισμός, με σχετική απόφαση που έλαβε η νέα διοίκηση του.
Μοναδική υποχρέωση των ανέργων, η επίδειξη κατά τη διάρκεια ελέγχου, της αστυνομικής τους ταυτότητας και της εν ισχύ κάρτας ανεργίας (ή βεβαίωσης) από τον ΟΑΕΔ, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του ΟΑΣΘ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.