Ο Γιώργος Παπαγιάννης συμμετέχει φέτος για πρώτη φορά στην προετοιμασία της Εθνικής Ανδρών, εξηγώντας στον Sport24 Radio 103.3 (στο περιθώριο της Media Day) πως άπαντες θα δώσουν ό,τι έχουν για να φέρουν ένα μετάλλιο.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
Για την κλήση στην εθνική ομάδα: "Να παίζεις για την εθνική είναι ένα χαρμόσυνο νέο. Θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε το καλύτερο".
Για το διάστημα που η εθνική είναι εκτός μεταλλίων: "Είναι τεράστιο το χρονικό διάστημα που η Ελλάδα δεν έχει πάρει ένα μετάλλιο. Θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για μία θέση στο βάθρο. Θα προσπαθήσουμε για το χρυσό".
Για την εμπειρία του ΝΒΑ με τους Sacramento Kings: "Τα τελευταία είκοσι ματς με την ομάδα ήταν μία πολύ καλή εμπειρία για τη χρονιά που ακολουθεί και το EuroBasket".
Για τον ομοσπονδιακό τεχνικό Κώστα Μίσσα: "Ξέρω πολλά χρόνια τον Κώστα Μίσσα. Ξέρουμε ακριβώς τι θα ζητήσει και θα κάνουμε ότι μας πει".
Για την διαμάχη FIBA με την EuroLeague: "Δεν μπορούμε να αλλάξουμε κάτι. Θα κοιτάξουμε μέσα στη χρονιά να είμαστε στην εθνική για τα προκριματικά".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.