Πέμπτη 3 Αυγούστου 2017

Εμφανίστηκε και ζήτησε συγγνώμη ο Άιβερσον

Ο μέχρι πρότινος… εξαφανισμένος Άλεν Άιβερσον έκανε την εμφάνιση του και δήλωσε μετανιωμένος για την αδικαιολόγητη απουσία του από το ματς για το BIG3 στο Ντάλας την Κυριακή.
«Πρώτα απ’ όλα θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη από τον Ice Cube, την BIG3 και όλους τους fans μου για την απουσία μου στο παιχνίδι της ομάδας μου στο Ντάλας. Μίλησα με τον Ice Cube προσωπικά και του εξήγησα τους λόγους της απουσίας μου. Θα κάνω τα πάντα για να επανορθώσω στα επόμενα ματς του τουρνουά», τόνισε χαρακτηριστικά ο «Answer».
Αξίζει να σημειωθεί πως παρότι επίσημα δεν έχει γίνει γνωστός ο λόγος απουσίας του από το συγκεκριμένο ματς, οι κακές γλώσσες τον ήθελαν να περνά το βράδυ του παίζοντας σε καζίνο της περιοχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.